Szkice - Thorgalowanie

Niedawno zobaczyłem zapowiedź okładki do kolejnej części Thorgala - Młodzieńcze Lata. Na okładce pojawia się motyw łodzi :D Postanowiłem rozpocząć budowę modelu. Jak zwykle, dla łatwiejszego zaplanowania proporcji zrobiłem szkic z którego mógłbym brać wymiary . Jakoś tak się stało, że szkic zacząłem poprawiać i poprawiać, aż stwierdziłem, że można go nawet na blogu pokazać:






Następnie pomyślałem jeszcze o Kriss, te pozy z okładek "Nie zapominam o niczym" i "Kriss De Valnor"




i jak już tak się rozszalałem z tymi szkicami to stwierdziłem, że jeszcze przydałby się jakiś klasyczny Thorgal. Ten z okładki "Czarnej Galery" wydał się idealny, poza tym układ lamparta jest bardzo dynamiczny.







Mam nadzieję, że uda mi się zmobilizować do sprawnej budowy figurek i wkrótce pochwalę się na blogu ;)
Tymczasem praca trwa.
Pozdrawiam :)