Husaria/Mechy - reprodukcja obrazu Jakuba Różalskiego

Obiecałem w poprzednim poście, że choć trochę zmienię tematykę i dziś nastał ten dzień :)
Tak jak z wieloma... wieloma... wieloma ... ... innymi pracami jakiś temat chodzi mi po głowie, chodzi i chodzi i wreszcie trafia na jakiś bodziec - pomysł, technikę wykonania i bum ... siadam i to co chodziło po głowie powstaje. Tak właśnie chodził mi p głowie od jakiegoś czasu motyw husarii - tylko nie takiej jak z filmów Hoffamna ... jakaś inna. Trafiłem gdzieś na prace Jakuba Różalskiego i stało się - ta trochę dziwnoąść, mechy w tle, znaki "Polski Walczącej" a nawet motyw opaski AK - to wszystko w jednym miejscu, w epoce husarii - no proszę to jest to :)
Posiedziałem i oto co wyszło:




Prywatnie ten obraz tak przypadł mi do gustu, że ostatecznie został oprawiony



i trafił na ścianę

Wymiary:
Wysokość:  50cm
Szerokość:  100cm